Co to jest i jak działa chat firmy Arkadia?
Chat – nasza nowa funkcjonalność na stronie jest sposobem na jeszcze szybszy i łatwiejszy kontakt z nami. Mowa tutaj oczywiście o komunikatorze, który znajduje się w lewym dolnym rogu naszej strony.
Zmieniamy się dla Was i zawsze wychodzimy naprzeciw Waszym oczekiwaniom. Dlatego wprowadziliśmy tę innowacyjną funkcjonalność, która daje możliwość natychmiastowego uzyskania odpowiedzi na szereg pytań.
Po naszej stronie dostęp do usługi chat mają wszyscy nasi archeolodzy, co sprawia, że praktycznie zawsze któryś z nich jest dostępny. A co w sytuacji, gdy jednak zdarzy się tak, że akurat wszyscy archeolodzy są w terenie lub na przykład jest późna godzina i nie pracujemy? Nic nie szkodzi -wtedy również zalecamy skorzystać z chata. W momencie, gdy do nas napiszecie otwarta zostaje sesja rozmowy. My otrzymamy informację, że zadaliście pytanie i odpowiemy na nie najszybciej jak to będzie możliwe. Gdy wejdziecie na naszą stronę www.nadzory-archeologiczne.pl nasza odpowiedź zostanie wyświetlona w okienku chatu i wtedy możemy kontynuować rozmowę.
Dodatkowo nasi archeolodzy mają możliwość korzystania z chatu nawet wtedy, gdy są poza biurem.
Oczywiście zalecamy pozostawienie dodatkowego kontaktu, w postaci na przykład adresu e-mail lub numeru telefonu – pozwoli nam to udzielić odpowiedzi również poprzez te kanały komunikacji, ale w przypadku usługi chat nie jest to wymagane.
Do czego służy chat?
Korzystając z komunikatora możecie Państwo szybko uzyskać informacje na następujące tematy:
- co to jest i z czym się wiąże nadzór archeologiczny lub badania archeologiczne?
- jak rozpocząć procedurę wykonania nadzoru lub badań archeologicznych?
- jak sprawdzić czy na mojej działce konieczne będzie przeprowadzenie nadzoru lub badań archeologicznych?
- na jaki okres tworzony jest Program Opieki nad Zabytkami?
- kiedy przystąpić do rozpoczęcia procedury związanej z opracowaniem Gminnej Ewidencji Zabytków?
- wszystkich innych zagadnień związanych ze świadczonymi przez naszą firmę usługami.
Czy nasz chat działa i jest funkcjonalny?
Odpowiedź na to pytanie oczywiście brzmi – tak. Dokładamy wielu starań, żeby zapewnić jak najwyższą jakość obsługi każdego, kto się z nami kontaktuje. Zawsze staramy się udzielić właściwej i rzetelnej informacji na pytania związane z naszymi usługami lub z szeroko rozumianą archeologią.
Nasz konsultant udzieli wszelkich potrzebnych informacji związanych z usługami, które świadczymy.
Pamiętaj – jesteśmy tutaj dla Ciebie.